Unutmadık, unutamadık.
11 ilimizi etkileyen deprem felaketinin üzerinden tam 1 yıl geçse de acımızı hala o gün gibi hissetmeye devam ediyoruz. GEBKİM ailesi olarak, kaybettiğimiz vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, geride kalanlara ise sabırlar diliyoruz.
